پاراج
چا چا ریل اسموت
چا چا ریل اسموت
چا چا ریل اسموت

فیلم چا چا ریل اسموت (Cha Cha Real Smooth 2022)

7.2/10

15 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.3/10

26.6هزار نفر
metacritic sign69%
rotten tomatoes sign85%

داستان فیلم چا چا ریل اسموت

در دنیایی پر از هیاهو و داستان های تکراری،'Cha Cha Real Smooth 2022' به دنبال داستانی جذاب و زندگی‌نامه‌ای غیرمعمول است. این فیلم با داستانی تماما احساساتی، ما را به دنیای آندرو، یک جوان 22 ساله، می‌برد که به عنوان برگزارکننده‌ی جشن‌های تکلیف یهودی‌ها درآمد کسب می‌کند. اما زندگی آندرو به زمانی که با یک مادر 32 ساله و دخترش، که مبتلا به اوتیسم است، آشنا می‌شود، تغییر می‌کند. این آشنایی غافلگیرکننده او را وارد یک سفر عمیق به دنیای دیگری می‌کند، جایی که در آن تجربه معنای واقعی خانواده، دوستی و ارتباطات انسانی به او نشان داده می‌شود.

مطالعه بیشتر
تریلر رسمی فیلم چا چا ریل اسموت

تریلر رسمی فیلم چا چا ریل اسموت

بازیگران فیلم چا چا ریل اسموت

کوپر  رایف

کوپر رایف در نقش Andrew

داکوتا  جانسون

داکوتا جانسون در نقش Domino

ایوان  آسانته

ایوان آسانته در نقش David

ونسا  بورگارت

ونسا بورگارت در نقش Lola

برد گرت

برد گرت در نقش Stepdad Greg

رائول کاستیلو

رائول کاستیلو در نقش Joseph

لزلی  من

لزلی من در نقش Andrew's Mom


عوامل فیلم چا چا ریل اسموت
کوپر  رایف

کوپر رایف

کارگردان
اریک فیج

اریک فیج

تهیه کننده
داکوتا  جانسون

داکوتا جانسون

تهیه کننده
کوپر  رایف

کوپر رایف

تهیه کننده
کوپر  رایف

کوپر رایف

نویسنده
کریستوفر  استریسی

کریستوفر استریسی

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 27 خرداد 1401
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی
4

معرفی فیلم چاچا ریل اسموت

چا چا ریل اسموت (Cha Cha Real Smooth) یک فیلم درام و کمدی آمریکایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی کوپر رایف (Cooper Raiff) محصول 2022 است. این فیلم در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و پس از آنکه در سینماها به صورت محدود اکران شد، از سرویس اپل تی‌وی پلاس پخش شد. این اثر هم از نگاه تماشاگران و هم منتقدان مورد توجه قرار گرفت. منتقدان این محصول را هیجان‌انگیز و مناسب مخاطب جوان خواندند. به علاوه، فیلم چاچا توانست در جشنواره ساندنس برنده جایزه بهترین فیلم درام از نگاه مخاطبان شود.

داستان فیلم چاچا ریل اسموت

خلاصه ی فیلم درباره یک پسر 22 ساله به نام اندرو است که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و کار خود را به عنوان یک مجلس گرم کن و گرداننده مهمانی‌ها شروع کرده است. روزی اندرو با زنی 32 ساله به نام دومینو و دختر مبتلا به اوتیسم او لولا آشنا می‌شود.

بازیگران فیلم چاچا ریل اسموت

محوریت این اثر بر روی دو بازیگر اصلی آن یعنی کوپر رایف و داکوتا جانسون (Dakota Johnson) می‌گردد‌. کوپر رایف  فیلمساز و بازیگر اهل آمریکا، نقش اندرو را ایفا می‌کند. در مقابل او داکوتا جانسون بازیگر آمریکایی که یکی از تهییه‌کنندگان فیلم است، نقش مادری 32 ساله به نام دومینو را دارد. سایر بازیگرانی که در چاچا ریل اسموت به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از:  رائول کاستیلو (Raúl Castillo) در نقش جوزف، اودیا راش (Odeya Rush) در نقش میسی و ایوان آسانته (Evan Assante) در نقش دیوید.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.