فیل سفید
فیل سفید

فیلم فیل سفید (Elephant White 2011)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

5/10

11.2هزار نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign28%

داستان فیلم فیل سفید

فیلم اکشن فیل سفید در تایلند می گذرد و درباره یک قاتل آمریکایی به نام کورتی چرچ است که توسط یک تاجر استخدام می شود تا انتقام قتل دخترش را از تاجران برده سفید بگیرد. او باید شش مرد را بکشد، اما کارفرما قرارداد دیگری را به کورتی پیشنهاد می کند تا ارباب قاچاقچیانی که دخترش را معتاد کرده و به قتل رساندند، نابود کند. کورتی به دنبال یک دلال اسلحه به نام جیمی انگلیسی می گردد تا سلاح های سنگین را از او اجاره کند. سپس کورتی جنگی را بین باندها راه می اندازد تا بیشترین تعداد تاجران برده سفید را از بین ببرد. در همین حین، روسپی جوانی به نام مای با چرچ آشنا می شود و به او کمک می کند تا دختران دیگر را آزاد کند.

بازیگران فیلم فیل سفید

کوین  بیکن

کوین بیکن در نقش Jimmy

ساهاجاک بونتاناکیت

ساهاجاک بونتاناکیت در نقش Rajahdon

جایمن هانسو

جایمن هانسو در نقش Curtie Church

ویتایا پانسریگارم

ویتایا پانسریگارم در نقش Taxi driver

دزموند  اونیل

دزموند اونیل در نقش Bodyguard (uncredited)


عوامل فیلم فیل سفید
پراکیا پینکائو

پراکیا پینکائو

کارگردان
جایمن هانسو

جایمن هانسو

تهیه کننده
هامبرتو آرچیگا

هامبرتو آرچیگا

تهیه کننده
دنیل  برنهارت

دنیل برنهارت

تهیه کننده
بوعز  دیویدسون

بوعز دیویدسون

تهیه کننده
آوی لرنر

آوی لرنر

تهیه کننده
كريستين  مركورى

كريستين مركورى

تهیه کننده
پیتر  سفران

پیتر سفران

تهیه کننده
ترور شورت

ترور شورت

تهیه کننده
تام  والر

تام والر

تهیه کننده
کوین برنهارت

کوین برنهارت

نویسنده
رابرت فولک

رابرت فولک

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی
بودجه
10,000,000 دلار (تخمینی)

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.