روز روشن
روز روشن

فیلم روز روشن 1391

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

5.9/10

115 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم روز روشن

فیلم روز روشن درباره دختری جوان و زیبا به نام روشن است که به عنوان معلم مهد کودک شناخته می‌شود‌. او همه‌ شاگردانش را مثل فرزند خود می داند و سعی در حل مشکلاتشان دارد. در یکی از روزها طی اتفاقی روشن تلاش می‌کند تا در شش ساعت باقی مانده دادگاه پدر یکی از شاگردانش شواهدی را برای تبرئه او ارائه دهد. چرا که در غیر این صورت شاگرد عزیز او یتیم می‌شود.

بازیگران فیلم روز روشن

پانته آ  بهرام

پانته آ بهرام در نقش روشن

مهران احمدی

مهران احمدی در نقش کیانی

وحید آقاپور

وحید آقاپور

محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی

 امیررضا  دلاوری

امیررضا دلاوری

فرخنده  فرمانی زاده

فرخنده فرمانی زاده

امیر  کربلایی زاده

امیر کربلایی زاده

پریسا  مقتدی

پریسا مقتدی

علیرضا  استادی

علیرضا استادی

فرهاد مهدوی

فرهاد مهدوی


عوامل فیلم روز روشن
غلامرضا گمروکی

غلامرضا گمروکی

تهیه کننده
محمدرضا سکوت

محمدرضا سکوت

فیلم بردار
شیما منفرد

شیما منفرد

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 13 دی 1392
کشور مبدا
ایران
زبان
فارسی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.