خانه سخت
خانه سخت

فیلم خانه سخت (Hard Home 2024)

10/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

3.9/10

395 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign44%

داستان فیلم خانه سخت

فیلم خانه سخت داستان انتقام یک زن از قاتل فرزندش است. مادری که از مرگ فرزندش غمگین و خشمگین است برای قاتل او دام پهن می کند. این زن خانه را مهیای پذیرایی از قاتل می کند و او را به خانه می کشد و حالا بازی سخت و پرجدال مرگ و زندگی آغاز می شود.

بازیگران فیلم خانه سخت

راشل  آدجی

راشل آدجی در نقش مامور سلنا وال

جوزف میلسون

جوزف میلسون در نقش رابرت

اندرو  هوارد

اندرو هوارد در نقش دیابلو


عوامل فیلم خانه سخت
جیمز بامفورد

جیمز بامفورد

کارگردان
متیو سروی

متیو سروی

تهیه کننده
استیون پل

استیون پل

تهیه کننده
ریچ والترز

ریچ والترز

موسیقی
تونی  دین اسمیت

تونی دین اسمیت

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
سه‌شنبه 5 تیر 1403
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.