نقطه کور 2024
نقطه کور 2024

سریال نقطه کور (Kör Nokta 2024)

10/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.6/10

98 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان سریال نقطه کور 2024

سریال ترکی نقطه کور، روایت جنگی عدالت خواهانه است که پس از یک حادثه رانندگی آغاز می شود. جنگی که در آن برنده و بازنده در هم می آمیزند و این جنگ تنها یک عامل تعیین کننده خواهد داشت و آن هم عشق است. اسلیم که در این تصادف به شدت مجروح شده است، پس از یک ماه از خواب بیدار می شود و بزرگترین شوک زندگی خود را تجربه می کند...

مطالعه بیشتر
تریلر رسمی سریال نقطه کور

تریلر رسمی سریال نقطه کور

بازیگران سریال نقطه کور 2024

رابیا سویتورک

رابیا سویتورک در نقش اسلیم جنسر

چاغلا باز

چاغلا باز در نقش گچه

ایلایدا چویک

ایلایدا چویک در نقش آسود آلپتکین

روحی ساری

روحی ساری در نقش شرف کُتلو

حلمی اوزچلیک

حلمی اوزچلیک در نقش حلیل

جانسو فیرینجی

جانسو فیرینجی در نقش مته اوزتورک

گورکم کاسال

گورکم کاسال در نقش امره کُتلو

اویکوسو  اوزیورک

اویکوسو اوزیورک در نقش ایپک

ایرم کوبرا باکیرتاس

ایرم کوبرا باکیرتاس در نقش آیسگول گنجر

سندوگان اوکسوز

سندوگان اوکسوز در نقش

کورسات آلنیاچیک

کورسات آلنیاچیک در نقش یاووز آلپ‌تکین

اسماعیل ایگه ساسماز

اسماعیل ایگه ساسماز در نقش جهان آلپتکین

یالچین  حفیظ اوغلو

یالچین حفیظ اوغلو در نقش کرم سايمان

مهتاپ بایری

مهتاپ بایری در نقش سعادت گنجر

آیلین کاباساکال

آیلین کاباساکال در نقش پریهان گنجر

یاسار ارهان چیرچی اوغلو

یاسار ارهان چیرچی اوغلو در نقش باتیار جنسر

ایکلیمیا گونس

ایکلیمیا گونس

گوکتان اوکتای گوزتپه

گوکتان اوکتای گوزتپه در نقش ارس اوزتورک

جهانگیر کوسه

جهانگیر کوسه در نقش


عوامل سریال نقطه کور 2024
یوسف عمر  سیناو

یوسف عمر سیناو

کارگردان
براک بسار

براک بسار

تهیه کننده
عثمان سیناو

عثمان سیناو

تهیه کننده
یوسف عمر  سیناو

یوسف عمر سیناو

تهیه کننده
فوندا آلپ

فوندا آلپ

نویسنده
دیدم کاپلان

دیدم کاپلان

نویسنده
آیتوگ  یارگیچ

آیتوگ یارگیچ

موسیقی
یالچین یادل

یالچین یادل

فیلم بردار
احمد کرم آکار

احمد کرم آکار

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
شنبه 31 شهریور 1403
کشور مبدا
ترکیه
زبان
ترکی

یک زندگی خوب، عشق، دوستی و خانواده تمام چیز‌‌هایی که یک نفر ممکن است به آن نیاز داشته باشد و تمام چیز‌هایی که در یک تصادف ممکن است از بین برود. سریال نقطه کور شمارا به درون پیچیدگی ها و دگرگونی‌های زندگی یک زن موفق می‌برد.

درباره سریال نقطه کور (Kör Nokta 2024)

سریال ترکی نقطه کور محصول کمپانی سینگراف است و اولین بار در 21 سپتامبر 2024 از شبکه‌ی ترکی ATV به نمایش درآمد. این سریال از لحاظ ژانر، ترکیبی از درام، خانوادگی، عاشقانه و معمایی است که فضای جذابی را برای مخاطب فراهم می‌کند.

این سریال به کارگردانی یوسف عمر سناف، اثری است که با سبکی جدید و داستانی پیچیده، جایگاه خود را در دنیای تلویزیون ترکیه پیدا کرده است. این سریال، به خوبی توانسته توجهات را جلب کند، همان‌طور که سریال معروف Sen Anlat Karadeniz، یکی دیگر از کارهای موفق سناف، توانست در سال ۲۰۱۸ تبدیل به یک پدیده‌ی بین‌المللی شود.

رابیا سویتورک، بازیگر نقش آصلیم در سریال نقطه کور (Kör Nokta 2024) با هنرنمایی خود به این شخصیت پیچیده و پر احساس زندگی بخشیده است. او پیش از این در آثار محبوب دیگری همچون سریال «وداع نامه» (Farewell Letter) محصول 2023 حضور داشته است. در این اثر، او توانست توانمندی‌های بازیگری خود را بیشتر به نمایش بگذارد و توجه منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند.

بازیگران مطرح دیگری همچون اسماعیل اگه شاشماز (جیان)، و ایلدیا چویک (آیپک) در نقطه کور به ایفای نقش می‌پردازند و هر کدام به شکلی هنرمندانه، پیچیدگی‌ها و تعارضات درونی شخصیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

آهنگساز سریال «نقطه کور» آیتوگ یارغیچ است که پیش از این نیز با ساخت موسیقی برای سریال‌های معروفی مثل «Yalnız Kurt» شناخته شده است. او در این اثر نیز به خوبی فضای معمایی و احساسی داستان را با موسیقی‌های تنش‌زا و دلنشین به تصویر می‌کشد و توانسته حال و هوای خاصی به صحنه‌های سریال ببخشد. موسیقی‌های یارغیچ با ترکیب عناصر مدرن و سنتی، جایگاه ویژه‌ای در آثار تلویزیونی ترکیه دارد.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.