پاراج
سرزمین عشق های زیبا
سرزمین عشق های زیبا
سرزمین عشق های زیبا

سریال سرزمین عشق های زیبا (Güzel Asklar Diyari 2024)

8/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

5.5/10

57 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان سریال سرزمین عشق های زیبا

سریال دیار عشق های زیبا، روایت عشق وارث یک خانواده ثروتمند از کاپادوکیه به نام آرهان است که عاشق دکتر اهل ازمیر، به نام دنیز می شود. هنگامی که او را به ملاقات خانواده اش می برد، رازها آشکار شده و باعث درگیری بین خانواده ها می شود و رابطه عاشقانه ارهان و دنیز را تیره می کند. در حالی که دنیز منتظر ملاقات با خانواده آرهان است، از مادر آرهان به نام گونول، متوجه می شود که آرهان نامزدی دارد. اگرچه این قولی است که دو خانواده به یکدیگر داده اند و خود آرهان هرگز چنین قولی نداده است. دنیز پس از شنیدن این صحبت ها تصمیم می گیرد به ازمیر بازگردد، اما آرهان در فرودگاه مانع او می شود و می گوید تنها کسی که می خواهد زندگی اش را با او بگذراند، دنیز است. آرهان و دنیز تصمیم به ازدواج می گیرند...

مطالعه بیشتر
فذاگمان قسمت اول سریال سرزمین عشق های زیبا

فذاگمان قسمت اول سریال سرزمین عشق های زیبا

بازیگران سریال سرزمین عشق های زیبا

هلیل  ارگون

هلیل ارگون در نقش حکیم آلاکا

بوراک برکای آکگول

بوراک برکای آکگول در نقش آرهان آلاکا

اگه کوکنلی

اگه کوکنلی در نقش هانزاده آلاکا

ملیس  بیرکان

ملیس بیرکان در نقش اونزیله درویش اوغلو

اوزگور  امره ییلدیریم

اوزگور امره ییلدیریم در نقش جهانگیر آلاکا

علی بسار

علی بسار در نقش اسرف کهنه

اکین آکسوی

اکین آکسوی در نقش رزا آلاکا

یونس  نارین

یونس نارین در نقش توفان درویش اوغلو

برکان سال

برکان سال در نقش بلموندو

میرای آکای

میرای آکای در نقش سما درویش اوغلو

لیدیا اتلیک

لیدیا اتلیک در نقش لعل کرهان

یانکی آیهان

یانکی آیهان در نقش سینان کرهان

ابراهیم دیزلک

ابراهیم دیزلک در نقش بدرهان

سرکن گلبهار

سرکن گلبهار در نقش اوموت

ایسیلتی سو آلیاناک

ایسیلتی سو آلیاناک در نقش آلارا

ریزاقان دورموش

ریزاقان دورموش

یگیت یاپیچی

یگیت یاپیچی

اوزگو کایا

اوزگو کایا در نقش دنیز درویش اوغلو

ملتم جومبول

ملتم جومبول در نقش گونول آلاکا


عوامل سریال سرزمین عشق های زیبا
ماهسون کیرمیزگل

ماهسون کیرمیزگل

کارگردان
دنیز کولوس

دنیز کولوس

کارگردان
فاتح  آکسوی

فاتح آکسوی

تهیه کننده
اموت  آچیکالین

اموت آچیکالین

نویسنده
امره بایار

امره بایار

موسیقی
ماهسون کیرمیزگل

ماهسون کیرمیزگل

موسیقی
رفیک چاکار

رفیک چاکار

فیلم بردار
آلپای الماسی

آلپای الماسی

تدوین گر
دنیز بولوت گونر

دنیز بولوت گونر

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
دوشنبه 2 مهر 1403
کشور مبدا
ترکیه

سریال سرزمین عشق‌های زیبا شما را به درون یک عاشقانه پر فراز و نشیب میان کوه‌ها و فرهنگ‌های کاپادوکیه خواهد برد، جایی که سرپیچی از قرار‌های سنتی می‌تواند به قیمت جان تمام شود.

درباره سرزمین عشق های زیبا

سریال ترکی سرزمین عشق های زیبا به کارگردانی ماهسون کیرمیزگول و نویسندگی اوزلم اینچی حکیم‌اوغلو و نیل گولچ اونسال ساخته شده و در شبکه کانال دی ترکیه پخش می‌شود. ماهسون کیرمیزگول که بیشتر به عنوان یک خواننده و آهنگساز شناخته می‌شود، در کارگردانی این سریال دست به کاری بزرگ زده است.

لوکیشن‌های فیلمبرداری سریال عمدتاً در مناطق تاریخی و شگفت‌انگیز کاپادوکیه انجام شده است، منطقه‌ای که به خاطر طبیعت منحصربه‌فرد و شهرهای زیرزمینی معروف است. موسیقی سریال به زیبایی از سازهای سنتی ترکی همچون کمانچه و سازهای زهی بهره می‌برد، که این را مدیون ترکیب خلاقانه سنول آرکون به عنوان نوازنده چلو و ایمره بایار بر روی پیانو و تنظیم‌های دقیق او هستیم. امتیاز موسیقیایی این سریال، بسیاری را شیفته خود کرده است و فضایی را ایجاد می‌کند که مخاطب را عمیقاً در داستان و محیط کاپادوکیا فرو می‌برد.

از بازیگران سرزمین عشق های زیبا می‌توان به خلیل ارگون، که نقش حکیم خانواده آلاجا را بر عهده دارد، اشاره کرد؛ او تجربه فراوانی در سینمای ترکیه دارد و حضورش در این سریال جلوه ویژه‌ای به داستان داده است. حلیل ارگون، بازیگر برجسته ترکیه‌ای، با نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی معروف یپراک دیکومی (Yaprak Dökümü) شناخته می‌شود.

همچنین، ملتم جومبول و اوزگور امره ییلدیریم نیز در کنار بازیگران جوانی چون بوراک برکای آکگول و میرای آکای، نمایش چشم‌نوازی از قدرت بازیگری را ارائه داده‌اند.

این سریال یک روایت پیچیده از عشق و نفاق است که در پس‌زمینه‌ای از فرهنگ و تاریخ غنی ترکیه به تصویر کشیده شده است. اگر به دنبال سریالی هستید که شما را از نظر بصری و داستانی مجذوب کند، «سرزمین عشق‌های زیبا» انتخابی عالی خواهد بود.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.