دراکولا 1990
دراکولا 1990

سریال دراکولا (Dracula: The Series 1990)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6.9/10

290 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان سریال دراکولا 1990

در سریال دراکولا، کنت دراکولا از نام مستعار الکساندر لوکارد استفاده می کند و یک سرمایه دار ثروتمند است. او دائما در برابر حملات گوستاو ون هلسینگ و همچنین برادرزاده‌های جوان او، ماکسیمیلیان و کریستوفر تاونسند، مراقب است. یک دختر مدرسه ای به نام سوفی مترنیچ نیز به آنها کمک می کند که تنش های عاشقانه ای بین کریس و سوفی ایجاد می شود. این نوجوانان به زودی متوجه می شوند که عمو گوستاو یک شکارچی خون آشام است و هدف او نابودی صنعتگر میلیاردر الکساندر لوکارد است که در واقع کنت دراکولا محسوب می‌شود.

بازیگران سریال دراکولا 1990

میا کرشنر

میا کرشنر در نقش Sophie Metternich

برنارد بهرنس

برنارد بهرنس در نقش Gustav Helsing

کیم  کوتس

کیم کوتس در نقش Jonas Carey

کیت تروتر

کیت تروتر در نقش Margo Burton

استیوی لوئیز والانس

استیوی لوئیز والانس در نقش Julia Heisenberg


عوامل سریال دراکولا 1990
جف  وولنو

جف وولنو

کارگردان

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
شنبه 7 مهر 1369
کشور مبدا
آمریکا، کانادا
زبان
انگلیسی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.