پاراج
به خانه بیا عشق: ببین و ببین
به خانه بیا عشق: ببین و ببین
به خانه بیا عشق: ببین و ببین

سریال به خانه بیا عشق: ببین و ببین (Come Home Love: Lo and Behold 2017)

1/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6.9/10

8 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان سریال به خانه بیا عشق: ببین و ببین

این سریال درباره زندگی زنی به نام هونگ سو گان است که 3 فرزند دارد و شرکت خود را تأسیس کرده است. کار او در شرکت به خوبی پیش می رود، اما تنها دغدغه اش در حال حاضر سه دخترش هستند. دختر بزرگش به خارج از کشور مهاجرت کرده و دختر دوم او هونگ یوک شوی مدام با خواهر کوچکترش هانگ بر سر مسائل بی اهمیت دعوا می کند. اما پس از ورود برادر هونگ سو گان به این خانه، اتفاقات عجیبی رخ می دهد و همه چیز در این خانواده معمولی دستخوش تغییر می شود.

مطالعه بیشتر
تریلر رسمی سریال به خانه بیا عشق: ببین و ببین

تریلر رسمی سریال به خانه بیا عشق: ببین و ببین

بازیگران سریال به خانه بیا عشق: ببین و ببین

دن لاو

دن لاو در نقش هونگ شو گان

پال سین

پال سین در نقش هونگ شو یان

لای مینگ تانگ

لای مینگ تانگ در نقش هونگ شونگ سین

لسلی چیانگ

لسلی چیانگ در نقش لیزا

جودی کوانگ

جودی کوانگ در نقش ونوس

کونی لویی

کونی لویی در نقش هونگ یوک شویی

آنجلا یینگ-یینگ تانگ

آنجلا یینگ-یینگ تانگ در نقش کو پاک فی

جکسون وانگ

جکسون وانگ در نقش پسر ناز


عوامل سریال به خانه بیا عشق: ببین و ببین
کری او

کری او

کارگردان

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
دوشنبه 2 اسفند 1395
کشور مبدا
هنگ کنگ
زبان
چینی

درباره سریال به خانه بیا عشق: ببین و ببین

سریال جذاب و سرگرم کننده به خانه بیا عشق: ببین و ببین محصولی از کشور هنگ کنگ به شمار می‌رود که در طیف آثار سریال نیم ساعته روزانه قرار می‌گیرد. نکته بسیار جالب در مورد این سریال، حضور جمع زیادی از هنرپیشه‌ها و افراد شاخص این کشور در این برنامه است که لحظات بسیار دیدنی و فراموش نشدنی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. فیلم‌برداری این سریال در اوایل سال 2017 آغاز شد و سازندگان این اثر توانستند تا محصول خود را تا اوایل این سال در حالت پخش و عرضه عمومی قرار دهند.

از آنجایی که سریال هنگ کنگی-چینی به خانه بیا عشق: ببین و ببین دارای زمان معقول و بسیار مناسبی برای به نمایش کشیدن یک اثر سیتکام است، بنابراین این انعطاف برای تولیدکنندگان سریال به‌وجود آمد که در مورد موضوعات بسیار زیادی تحقیق و در این سریال به آنها بپردازند. تعداد قسمت‌های سریال به خانه بیا عشق: ببین و ببین برابر با عدد باورنکردی 2200 قسمت است و اگر بخواهید روزانه 5 قسمت از این اثر را هم تماشا کنید، احتمالا باید بیشتر از یک سال از زمان خودتان را به دیدن این سریال اختصاص بدهید. بنابراین اگر به دنبال یک سریال طولانی هستید که زمان زیادی را با آن بگذرانید، این سریال یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است.

بازیگران به خانه بیا عشق: ببین و ببین همه و همه از جمله هنرپیشه‌های خلاق و دوست‌داشتنی هستند که با بازی و ایفای نقش خودشان، خیلی سریع در دل هواداران فضایی را به خود اختصاص می‌دهند. اسامی همچون دنی لاو دان، آنجلا تونگ، پال سین، کالوک چو و لاو لوک-لم از جمله این بازیگران هستند. سریال به خانه بیا عشق: ببین و ببین از محصولات شبکه TVB کشور هنگ کنگ به شمار می‌رود و آن را می‌توان دنباله‌ای بر سریال‌های پرطرفدار و تحسین شده به خانه بیا عشق 2 و به خانه بیا عشق: شام در ساعت 8 دانست.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.