تب یخ زده
تب یخ زده

انیمیشن تب یخ زده (Frozen Fever 2015)

9/10

4 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6.8/10

17.9هزار نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign73%

داستان انیمیشن تب یخ زده

در داستان این انیمیشن، یک سال پس از وقایع Frozen، ملکه السا مصمم است برای خواهر کوچکترش، آنا، یک جشن تولد سورپرایز عالی برگزار کند و از دوست پسر آنا، کریستوف، گوزن شمالی او سون و آدم برفی دوست داشتنی اولاف کمک می گیرد تا مطمئن شود که جشن بدون هیچ مشکلی برگزار می شود. آنا به دنبال یک تکه ریسمان که منجر به هدایای مختلف می شود، به شکار گنجی که توسط السا ایجاد شده است هدایت می شود. روز خوب شروع می شود اما علائم سرماخوردگی السا به طور ناگهانی شروع می شود و هر عطسه، شروع به از بین بردن تزئینات جشن تولد می کند.

مطالعه بیشتر

بازیگران انیمیشن تب یخ زده

کریستن بل

کریستن بل صداپیشه ی آنا (صدا)

جاناتان  گروف

جاناتان گروف صداپیشه ی کریستوف (صدا)

جاش  گد

جاش گد صداپیشه ی اولاف (صدا)

کریس  ویلیامز

کریس ویلیامز صداپیشه ی بلوط (صدا)

ایدینا منزل

ایدینا منزل صداپیشه ی السا (صدا)


عوامل انیمیشن تب یخ زده
کریس باک

کریس باک

کارگردان
جنیفر لی

جنیفر لی

کارگردان
پیتر دل وچو

پیتر دل وچو

تهیه کننده
جان لستر

جان لستر

تهیه کننده
کریس باک

کریس باک

نویسنده
جنیفر لی

جنیفر لی

نویسنده
کریستوف بک

کریستوف بک

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 22 اسفند 1393
کشور مبدا
آمریکا، ژاپن
زبان
انگلیسی
3

معرفی انیمیشن تب خفته

تب خفته یا تب یخ زده (Frozen Fever) یک انیمیشن فانتزی موزیکال کوتاه از استودیو والت دیزنی است. این فیلم انیمیشنی 7 دقیقه‌ای در ادامه‌ی انیمیشن فروزن 2013 ساخته شده است. کریس باک (Chris Buck) و جنیفر لی (Jennifer Lee) این اثر را کارگردانی کرده‌اند و داستان آن را نیز با همکاری مارک ای. اسمیت (Marc E. Smith) نوشته‌اند. ساخت این اثر در سال 2014 آغاز شد و حدود 6 ماه طول کشید. سرانجام در سال 2015 انیمیشن تب یخ زده همراه با لایو اکشن سیندرلا در سالن‌های سینما به نمایش درآمد و با نظرات مثبتی نیز مواجه شد.

داستان تب یخزده

ماجراهای این اثر یک سال پس از وقایع انیمیشن یخ‌زده 2013 رخ می‌دهند. در این انیمیشن با السا همراه می‌شویم که سعی می‌کند با کمک کریستوف، اسون و اولاف، خواهرش آنا را برای تولدش غافلگیر کند.

هنرپیشه‌های تب یخ‌زده

در این انیمیشن کریستن بل (Kristen Bell) بازیگر و خواننده آمریکایی صداپیشه شخصیت آنا است. ایدینا منزل (Idina Menzel) بازیگر و خواننده آمریکایی نیز نقش شخصیت السا را دارد. همچنین، جاناتان گراف (Jonathan Groff) بازیگر و خواننده آمریکایی صداپیشه شخصیت کریستوف است. از دیگر صداپیشگان این اثر می‌توانیم به جاش گد (Josh Gad) اشاره کنیم. این بازیگر آمریکایی صداپیشه اولاف است.

سایر صداپیشه‌های انیمیشن تب خفته کریس ویلیامز (Chris Williams) در نقش اوکن، سانتینو فونتانا (Santino Fontana) در نقش هانس و پل بریگز (Paul Briggs) در نقش مارشملو هستند.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.