چیبی ماروکو چان
چیبی ماروکو چان

انیمه چیبی ماروکو چان (Chibi Maruko-chan 1995)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.9/10

201 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان انیمه چیبی ماروکو چان

انیمه سریالی چیبی ماروکو چان درباره زندگی ساده و روزمره دختر جوانی به نام موموکو ساکورای است که همه او را ماروکو صدا می زنند. ماروکو با خانواده اش در حومه ژاپن سکونت دارد و به عنوان یک شخصیت دردسرساز شناخته می شود. ماروکو و دوستانش در هر قسمت نقشه ها و طرح‌های عجیب و غریبی در سر دارند که برایشان مشکل ساز می شود. گرچه آن ها اغلب موفق می شوند این مشکلات را حل کنند، اما همیشه همه چیز آنطور که انتظار دارند پیش نمی رود و...

بازیگران انیمه چیبی ماروکو چان

تاراکو

تاراکو صداپیشه ی ساکورا موموکو با نام مستعار ماروکو

سارا هاوزر

سارا هاوزر صداپیشه ی مادر مارو / ...

کاپی یاماگوچی

کاپی یاماگوچی

یوساکو یارا

یوساکو یارا صداپیشه ی هیروشی ساکورا

تاکشی  آئونو

تاکشی آئونو صداپیشه ی توموزو ساکورا

نوبوا  توبیتا

نوبوا توبیتا صداپیشه ی ماتسو مارو، آقای هونامی

چفورین

چفورین صداپیشه ی کیمیو ناگازاوا، هیدجی، روایت

مایکل سی. پیزوتو

مایکل سی. پیزوتو صداپیشه ی فوجیکی / ...


عوامل انیمه چیبی ماروکو چان
جون تاکاگی

جون تاکاگی

کارگردان
سونائو کاتابوچی

سونائو کاتابوچی

کارگردان
موموکو ساکورا

موموکو ساکورا

نویسنده
نوبویوکی ناکامورا

نوبویوکی ناکامورا

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
یک‌شنبه 18 دی 1373
کشور مبدا
ژاپن
زبان
ژاپنی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.