پاراج
پروژه شکار گرگ
پروژه شکار گرگ
پروژه شکار گرگ

فیلم پروژه شکار گرگ (Project Wolf Hunting 2022)

6/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6/10

7.3هزار نفر
metacritic sign53%
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم پروژه شکار گرگ

"پروژه شکار گرگ" یک فیلم علمی تخیلی اکشن هیجان‌انگیز کره‌ای محصول سال 2022 است. داستان این فیلم در کشتی باری که برای حمل مجرمان خطرناک از مانیلا، فیلیپین به بوسان، کره‌جنوبی استفاده می‌شود، رقم می‌خورد. فیلم با استخراج یک گروه از جنایتکاران کره‌ای از فیلیپین شروع می‌شود که طی آن یک مرد مسن می‌کوشد بمبی منفجر کند و اوضاع به هرج و مرج می‌کشد. پنج سال بعد، یک گروه مشابه از جنایتکاران از طریق کشتی باری به کره جنوبی حمل می‌شوند تا از تکرار حادثه قبلی جلوگیری شود. در حین سفر با کشتی، نیروهای پلیس به رهبری پارک جونگ-دو با جنایتکاران مواجه می‌شوند. یک برخورد با لی دو-ایل، یک جنایتکار ، به خشونت منجر شده و شروع به شکنجه می‌شود. در همین حین، یک دکتر به نام لی سوک-وو که در کشتی حضور دارد، شبهاتی را ایجاد می‌کند.

مطالعه بیشتر

بازیگران فیلم پروژه شکار گرگ

سئو این گوک

سئو این گوک در نقش پارک جونگ دو

جانگ دونگ یون

جانگ دونگ یون در نقش لی دویل

جونگ  سو-مین

جونگ سو-مین در نقش لی دا یون

چوی  گی هوا

چوی گی هوا در نقش آلفا

سونگ  دونگ-ایل

سونگ دونگ-ایل در نقش اوه دای وونگ

پارک هو سان

پارک هو سان در نقش لی سوک وو

چانگ  سوک کو

چانگ سوک کو در نقش برو گئون بائه

جانگ  یونگ نام

جانگ یونگ نام در نقش چوی میونگ جو

لی  سونگ ووک

لی سونگ ووک در نقش لی کیونگ هو

جونگ مون-سونگ

جونگ مون-سونگ در نقش کیم گیو تائه

الکس هوم

الکس هوم در نقش کارآگاه (صدا)

لیم  جو-هوان

لیم جو-هوان در نقش مدیر عامل

کیم  مین چول

کیم مین چول در نقش چوی سوک جین (عضو باند)

جون  یون

جون یون در نقش آلفا (صدا)

کریس اوکاوا

کریس اوکاوا در نقش کارآگاه (صدا)


عوامل فیلم پروژه شکار گرگ
کیم  هونگ-سئون

کیم هونگ-سئون

کارگردان

جزئیات بیشتر
کشور مبدا
کره جنوبی
زبان
کره ای، ژاپنی، فیلیپینی، انگلیسی

باکس آفیس
فروش اولین هفته آمریکا و کانادا
20,541 دلار
فروش آمریکا و کانادا
20,541 دلار
فروش دنیا
3,863,680 دلار

فیلم پروژه شکار گرگ

پروژه شکار گرگ (Project Wolf Hunting) فیلمی محصول 2022 در کره جنوبی با ژانر علمی-تخیلی، اکشن و تریلر است. کیم هونگ سان (Jang Dong-yoon) کارگردانی و نویسندگی این اثر را برعهده داشت. این فیلم در سال 2022 در کشور کره به اکران عمومی رسید و فروش خوبی نیز داشت. همچنین منتقدان از عملکرد شکار گرگ رضایت بالایی داشتند و جنبه‌های مختلف فیلم را پسندیدند.

داستان فیلم پروژه شکار گرگ

فیلم درباره زمانی است که مقامات قصد انتقال مجرمان را دارند. اما انتقال آنان با هواپیما سابقا دردسرهایی داشته که مقامات، سفر دریایی را برای جابه‌جایی مجرمان مناسب‌تر می‌بینند. از این ‌رو یک کشتی برای آنها آماده می‌شود. اما این سفر پایان خوشی نخواهد داشت. حتی بدطینت‌ترین مسافران این کشتی خاص در تاریک‌ترین کابوس‌های خود نیز گمان نمی‌کردند که با چنین وحشتی روبه‌رو شوند.

بازیگران فیلم پروژه شکار گرگ

در این اثرسو این-گوک (Seo In-guk) خواننده-ترانه‌سرا و بازیگر اهل کره جنوبی در نقش پارک جونگ دو، جانگ دونگ یون (Jang Dong-yoon) هنرپیشه اهل کره‌ جنوبی در نقش لی دویل، چوی گوی هوا (Choi Gwi-hwa) بازیگر اهل کره در نقش آلفا و پارک هو سان (Park Ho-san) در نقش لی سوک وو ایفای نقش دارند.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.