من می‌ ترسم
من می‌ ترسم

فیلم من می‌ ترسم 1397

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6.5/10

35 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم من می‌ ترسم

فیلم من می‌ ترسم 1397 روایتگر داستان مردی است که توهم سایه ای ناپیدا درحال دیوانه کردن او است. پوریا رحیمی سام در نقش بهمن که با اتهاماتی سیاسی به زندان افتاده بود با حس حضور کسی که انگار تمام مدت در تعقیب او است دچار ترس و اضطراب شدیدی می‌شود. و تمام اتفاقات و بلایا وقتی برای او به اوج می‌رسد که الناز شاکردوست در نقش نسیم، دوست صمیمی بهمن تصمیم به مهاجرت می‌گیرد.

بازیگران فیلم من می‌ ترسم

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

امیر جعفری

امیر جعفری

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

مهران احمدی

مهران احمدی

پوریا  رحیمی سام

پوریا رحیمی سام در نقش (as Pouria Rahimi)

مجید  جعفری

مجید جعفری


عوامل فیلم من می‌ ترسم
بهنام بهزادی

بهنام بهزادی

کارگردان
بهنام بهزادی

بهنام بهزادی

تهیه کننده
بهنام بهزادی

بهنام بهزادی

نویسنده
امین جعفری

امین جعفری

فیلم بردار
حمید  رضا لوافی

حمید رضا لوافی

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
شنبه 12 بهمن 1398
کشور مبدا
ایران
زبان
فارسی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.