پاراج
وجدان نهم ان
وجدان نهم ان
وجدان نهم ان

مستند وجدان نهم ان (The Conscience of Nhem En 2008)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.5/10

72 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان مستند وجدان نهم ان

مستند کوتاه وجدان نهم ان، روایت زندگی سرباز جوانی است که وقتی شانزده سال داشت، عکاس زندان توول اسلنگ بود که به اس-21 نیز معروف است. در این زندان از سال 1975 تا 1979 حدود 17000 نفر در آن شکنجه و کشته شدند. عکس هایی که او گرفت، سند فوق العاده ای از جنون و ظلم در آن دوران است. تنها هشت نفر شناخته شده اند که زنده از S-21 خارج شدند. سه نفر از آنها داستان خود را تعریف می کنند. بو منگ 34 ساله از آنجا جان سالم به در برد زیرا خمرهای سرخ به هنرمندی نیاز داشتند تا پرتره رهبرشان را بکشد. چام می 42 ساله در آن زمان، زنده ماند زیرا می توانست چرخ خیاطی تعمیر کند، و چیم مت 20 ساله، که متوجه شدند پدرش پلیس بوده است.

بازیگران مستند وجدان نهم ان

نِهِم ان

نِهِم ان (مهمان)

چیم مث

چیم مث (مهمان)

بو منگ

بو منگ (مهمان)

چام می

چام می (مهمان)

استیون اوکازاکی

استیون اوکازاکی (مهمان)


عوامل مستند وجدان نهم ان
استیون اوکازاکی

استیون اوکازاکی

کارگردان
سارا برنستین

سارا برنستین

تهیه کننده
شیلا نوینز

شیلا نوینز

تهیه کننده
استیون اوکازاکی

استیون اوکازاکی

تهیه کننده
استیون اوکازاکی

استیون اوکازاکی

فیلم بردار
استیون اوکازاکی

استیون اوکازاکی

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 1 شهریور 1387
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.