پاراج
کاراگاه دی – راز شبح آتشین
کاراگاه دی – راز شبح آتشین
کاراگاه دی – راز شبح آتشین

فیلم کاراگاه دی – راز شبح آتشین (Detective Dee: The Mystery of the Phantom Flame 2010)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6.6/10

12هزار نفر
metacritic sign75%
rotten tomatoes sign80%

داستان فیلم کاراگاه دی – راز شبح آتشین

در فیلم کاراگاه دی: راز شبح آتشین، ملکه وو زتیان با وجود مخالفت مقامات تانگ، اولین امپراتوری چین خواهد بود. او یک مجسمه گوان یین به ارتفاع 66 متر دارد که مشرف به کاخ او در لویانگ ساخته شده است. اما یک مقام رسمی که پیشرفت کار را بررسی می کند، به طور مرموزی در شعله های سوزان آتش می سوزد. کارگران از این اتفاق می ترسند زیرا مرد طلسم های خوش شانسی را از ستون اصلی حذف کرده است. طولی نمی کشد که یک مقام دیگر دربار نیز طعمه آتش می شود. در این میان به دستور پادشاه، کارآگاه تبعیدی و شورشی سابق به نام دی رنجی را برای حل معمای آتش از زندان آزاد می کنند.

بازیگران فیلم کاراگاه دی – راز شبح آتشین

لی  بینگ بینگ

لی بینگ بینگ در نقش Shangguan Jing'er (در نقش لی بینگ بینگ)

اندی  لاو

اندی لاو در نقش کارآگاه دی

تونی کا فای لیونگ

تونی کا فای لیونگ در نقش شاتوئو ژونگ

چائو دنگ

چائو دنگ در نقش پی دونگلای

کارینا لاو

کارینا لاو در نقش ملکه وو زتیان

یان کین

یان کین در نقش جیا یی


عوامل فیلم کاراگاه دی – راز شبح آتشین
هارک تسویی

هارک تسویی

کارگردان
هارک تسویی

هارک تسویی

تهیه کننده
پیتر کام

پیتر کام

موسیقی
چی-یینگ  جان

چی-یینگ جان

فیلم بردار

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 8 مهر 1389
کشور مبدا
چین، هنگ کنگ
زبان
چینی، چینی ماندارین، اسپانیایی
بودجه
13,000,000 دلار (تخمینی)

باکس آفیس
فروش اولین هفته آمریکا و کانادا
52,617 دلار
فروش آمریکا و کانادا
459,836 دلار
فروش دنیا
51,899,269 دلار

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.