نگهبان 2024
نگهبان 2024

فیلم نگهبان (The Guardian 2024)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

-

metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم نگهبان 2024

فیلم نگهبان درباره کالب هیوز است. آیا او می تواند از کارفرمای خود پیشی بگیرد و بی وقفه او را تعقیب کند، در حالی که از دید دخترش که هجده سال قبل او را رها کرده بود، تلاش می کند تا به رستگاری دست یابد. آیا کالب فقط یک قربانی دیگر در بازی قدرت و طمع خواهد بود؟

بازیگران فیلم نگهبان 2024

گرگوری کالپاکیس

گرگوری کالپاکیس در نقش گوینده خبر

دانیل جوزف

دانیل جوزف در نقش سناتور گیل

برت وایز

برت وایز در نقش سیمپسون فلزی

آدریانا ادواردز

آدریانا ادواردز در نقش ساریحنا گینز

جولیا گانسویند

جولیا گانسویند در نقش مامور دالی

والریا لا

والریا لا در نقش ساشا نیلاچف

جنیفر هرشمن

جنیفر هرشمن در نقش نادین استریپ


عوامل فیلم نگهبان 2024
پیل کریستین توماس

پیل کریستین توماس

کارگردان
آسیا گلدشتاین

آسیا گلدشتاین

تهیه کننده
دانیل جوزف

دانیل جوزف

تهیه کننده
کریستین توماس

کریستین توماس

تهیه کننده
داریل شیپانوف

داریل شیپانوف

نویسنده
کریستین توماس

کریستین توماس

موسیقی

جزئیات بیشتر
کشور مبدا
کانادا
بودجه
350,000 دلار (تخمینی)

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.