نگهبان 2005
نگهبان 2005

فیلم نگهبان (The Protector 2005)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7/10

39.3هزار نفر
metacritic sign52%
rotten tomatoes sign53%

داستان فیلم نگهبان 2005

فیلم نگهبان درباره مبارز جوانی به نام خام است که آخرین نفر از خانواده نگهبانان است که زمانی از فیل های جنگی پادشاه تایلند مراقبت می کردند. وقتی فیل پیر او و بچه اش، کرن، توسط شکارچیان غیرقانونی دزدیده می شوند، خام متوجه می شود که حیوانات به سیدنی فرستاده شده اند. او به استرالیا سفر می کند، جایی که او بچه فیل را در رستورانی که متعلق به مادام رز شیطان صفت، رهبر یک مافیای بین المللی تایلندی است، پیدا می کند. خام توسط یک دزد تحت تعقیب، گروگان گرفته می شود. خام با کمک یک کارآگاه استرالیایی – تایلندی که مارک نام دارد، برای نجات حیوانات از دست اوباش مبارزه می کند و با هم به توطئه بزرگتری پی می‌برند.

بازیگران فیلم نگهبان 2005

تونی جا

تونی جا در نقش Kham

ناتان  جونز

ناتان جونز در نقش T.K. (as a different name)

فتای ونگ‌کوملائو

فتای ونگ‌کوملائو در نقش Mark (as Petchtai Wongkamlao)

جون فو

جون فو در نقش Wushu Fighter (as Jonathan Patrick Foo)


عوامل فیلم نگهبان 2005
کونگدج  جاتورانراسامی

کونگدج جاتورانراسامی

نویسنده

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 17 شهریور 1385
کشور مبدا
تایلند، آمریکا، هنگ کنگ، فرانسه، استرالیا
زبان
تایلندی، انگلیسی، چینی ماندارین، ویتنامی

باکس آفیس
فروش اولین هفته آمریکا و کانادا
5,034,180 دلار
فروش آمریکا و کانادا
12,044,087 دلار
فروش دنیا
27,165,581 دلار

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.