رشته 2023
رشته 2023

فیلم رشته (The Kampon 2023)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

4.7/10

130 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم رشته 2023

داستان این فیلم حول محور زوجی می چرخد که در آرزوی فرزند هستند. پس از سال ها تلاش ناموفق برای باردار شدن، آنها تصمیم می گیرند که دختری را به فرزندی قبول کنند. دختری 8 ساله که گذشته ای مرموز و ناشناخته دارد. زن به سرعت با دخترک پیوند عمیقی برقرار می کند و او را به عنوان فرزند خود می پذیرد. اما مرد نسبت به او احساس تردید و بی اعتمادی دارد. او گذشته دختر را زیر سوال می برد و در مورد رفتار مرموز و منشأ نامشخص او تحقیق می کند. با گذشت زمان، تنش و اضطراب بر خانواده سایه می افکند و رازهای تاریکی از گذشته‌ فرزند این خانواده برملا می شود.

بازیگران فیلم رشته 2023

پائولو اوهارا

پائولو اوهارا در نقش تورنته

جیووانی بالدیسری

جیووانی بالدیسری در نقش سگورا

درک رمزی

درک رمزی در نقش کلارک مارتینز

بیوتی گونزالس

بیوتی گونزالس در نقش آیلین مارتینز

ارین اسپیریتو

ارین اسپیریتو در نقش جید

زینب هاراکه

زینب هاراکه در نقش لورتا

نیکو آنتونیو

نیکو آنتونیو در نقش رانولفو

لوئی مانانسالا

لوئی مانانسالا در نقش نا آلمیرا

رائول مونتسا

رائول مونتسا در نقش باب

آل تنتای

آل تنتای در نقش لوئیس

چریلین دیوید

چریلین دیوید در نقش عمه

کای کورتز

کای کورتز در نقش رونا

نور دومینگو

نور دومینگو در نقش جیک منابات

نور  هوشمند

نور هوشمند در نقش ارین


عوامل فیلم رشته 2023
کینگ پالیسوک

کینگ پالیسوک

کارگردان
جوجی آلونسو

جوجی آلونسو

تهیه کننده
کینگ پالیسوک

کینگ پالیسوک

نویسنده
مایکی آمیستوسو

مایکی آمیستوسو

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
کشور مبدا
فیلیپین
زبان
تاگالوگ، فیلیپینی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.