پاراج
باشگاه ورزش های رزمی
باشگاه ورزش های رزمی
باشگاه ورزش های رزمی

فیلم باشگاه ورزش های رزمی (Martial Club 1981)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.1/10

631 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم باشگاه ورزش های رزمی

در فیلم باشگاه ورزش های رزمی، هنگامی که برادر چو یینگ توسط شاگردان مدرسه رقیب مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، دوستش فی هونگ که زمانی رقیبش بود، با به چالش کشیدن استاد مدرسه در یک نبرد قدم می گذارد. مدرسه رقیب از یک متخصص کونگ فو از شمال برای انجام کارهای کثیف خود استفاده می کند. فی هونگ برای مقابله با آنها و استادشان به مدرسه رقیب می رود. استاد با وونگ فی هونگ مبارزه می کند اما هنگامی که متوجه می شود توسط این مدرسه شیطانی فریب خورده است، به کمک و همکاری خود با آنها پایان می دهد.

بازیگران فیلم باشگاه ورزش های رزمی

چیا هوی لیو

چیا هوی لیو در نقش Huang Fei-Hong

واه چونگ

واه چونگ

چیا لیانگ لیو

چیا لیانگ لیو در نقش Lion dance instructor

کارا یینگ هانگ وای

کارا یینگ هانگ وای در نقش Wang Chu-Ying (as Kara Hui)

لونگ وی وانگ

لونگ وی وانگ در نقش Master Shan Hsiung

سزو یینگ چین

سزو یینگ چین در نقش Brothel madam

تیت وو چو

تیت وو چو در نقش Lu Ching-pao

که مینگ لین

که مینگ لین


عوامل فیلم باشگاه ورزش های رزمی
چیا لیانگ لیو

چیا لیانگ لیو

کارگردان
مونا فونگ

مونا فونگ

تهیه کننده
کوانگ نی

کوانگ نی

نویسنده

جزئیات بیشتر
کشور مبدا
هنگ کنگ
زبان
کانتونی، چینی ماندارین

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.