پاراج
سگ از همه چیز خبر داره
سگ از همه چیز خبر داره
سگ از همه چیز خبر داره

سریال سگ از همه چیز خبر داره (Gaesori 2024)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.4/10

10 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان سریال سگ از همه چیز خبر داره

سریال گاسوری یا سگ از همه چیز خبر داره حول محور گروهی از دوستان مسن می‌چرخد که هنوز به دنبال رویاها و زندگی خود هستند. یکی از آنها یک بازیگر سالخورده به نام لی سون جائه است که قبلا یک ستاره بزرگ بود، اما اکنون زندگی ساده ای دارد. او با وجود چالش ها، مشکلات محله را با شوخ طبعی و درایت خود، مدیریت می کند. او صدای یک سگ پلیس سابق به نام سوفی را می شنود و موفق می شود یک پرونده مرموز را حل کند. این دوستان با هم نشان می دهند که هیچوقت برای دوستی و ماجراجویی دیر نیست و سن فقط یک عدد است.

بازیگران سریال سگ از همه چیز خبر داره

لی سون جائه

لی سون جائه در نقش لی سون جائه

یونگ گئون کیم

یونگ گئون کیم در نقش کیم یونگ گئون

سو جونگ یه

سو جونگ یه در نقش یه سو جونگ

پارک سونگ وونگ

پارک سونگ وونگ در نقش لی گی دونگ

نام  یون-سو

نام یون-سو در نقش هیون تا

یون وو

یون وو در نقش هونگ چو وون

سانگ ووک-سوک

سانگ ووک-سوک در نقش آهنگ اوکی سوک

کیم جی یونگ

کیم جی یونگ در نقش هونگ یون آه

ایم چه-مو

ایم چه-مو در نقش من چاه مو

بائه جونگ نام

بائه جونگ نام در نقش سوفی (سگ)

سو کیونگ لی

سو کیونگ لی در نقش کیم سه گیونگ

تائه هانگ هو

تائه هانگ هو در نقش یوک دونگ گو


عوامل سریال سگ از همه چیز خبر داره
کیم یو جین

کیم یو جین

کارگردان

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
چهارشنبه 4 مهر 1403
کشور مبدا
کره جنوبی
زبان
کره ای

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.