داستان عشق مخفی
داستان عشق مخفی

انیمه داستان عشق مخفی (Himitsu no AiPri 2024)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

-

metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان انیمه داستان عشق مخفی

انیمه داستان عشق پنهانی درباره هیماری آئوزورا و میتسوکی هوشیکاوا است که وارد آکادمی خصوصی پارادایس می شوند. هیماری که آرزوی AIPRI را دارد، رویای یافتن ده هزار دوست را در سر می پروراند. اما برای هیماری خجالتی و مضطرب، پیدا کردن این تعداد دوست ممکن است کمی سخت باشد. هیماری به طور غیرمنتظره ای اولین حضور خود در AIPRI را انجام می دهد. او یک راز دارد که حتی نمی تواند به بهترین دوستش، یعنی میتسوکی درباره آن بگوید. اگرچه به نظر می رسد که میتسوکی نیز رازی برای خودش دارد. AIPRI هیماری و میتسوکی آغاز می شود...

بازیگران انیمه داستان عشق مخفی

توشیکی کوماگای

توشیکی کوماگای صداپیشه ی ریوتا کیوگوکو

یوریکا کوبو

یوریکا کوبو صداپیشه ی دختر مرموز

سورا توکوی

سورا توکوی صداپیشه ی آیری میتسوبا

کانائه ایتو

کانائه ایتو صداپیشه ی مگانی آکای

شوتارو موریکوبو

شوتارو موریکوبو صداپیشه ی MC Aimu

یو  تایچی

یو تایچی صداپیشه ی چی مامیا

میساکی واتادا

میساکی واتادا صداپیشه ی رینرین شینومیا

آنا سوزوکی

آنا سوزوکی صداپیشه ی تاماکی نیکایدو

سائه هیراتسوکا

سائه هیراتسوکا صداپیشه ی میتسوکی هوشیکاوا

مینیوری فوجیدرا

مینیوری فوجیدرا صداپیشه ی هیماری آئوزورا

یوریکو هیبی

یوریکو هیبی صداپیشه ی ساکورا ایچیجوجی


عوامل انیمه داستان عشق مخفی
جونیچی فوجیساکو

جونیچی فوجیساکو

کارگردان

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
یک‌شنبه 19 فروردین 1403
کشور مبدا
ژاپن
زبان
ژاپنی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.