پاراج
بانوی اشراف زاده بازگشته تا به امپراتور اژدها حمله کند
بانوی اشراف زاده بازگشته تا به امپراتور اژدها حمله کند
بانوی اشراف زاده بازگشته تا به امپراتور اژدها حمله کند

انیمه بانوی اشراف زاده بازگشته تا به امپراتور اژدها حمله کند (The Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor 2024)

8/10

2 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

-

metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان انیمه بانوی اشراف زاده بازگشته تا به امپراتور اژدها حمله کند

انیمه بانوی اشراف‌زاده بازگشته تا به امپراتور اژدها حمله کند درباره جیل سروِل، نامزد ولیعهد جرالد د کلیتوس و معروف به بانوی الهه جنگ است که توسط همان کشوری که قسم خورده بود از آن محافظت می‌کند، شکار می شود. او که توسط نامزدش مورد خیانت قرار می گیرد، به عنوان یک خائن شناخته می شود و به زندان می افتد. جیل درست با نزدیک شدن به مرگ، در شش سال گذشته بیدار می شود و اکنون به عنوان یک دختر ده ساله تصمیم می گیرد از نامزدی قریب الوقوع خود با شاهزاده فرار کند. برای این منظور، او به شوخی عشق خود را به امپراطور اژدها هادس تئوس ریو 19 ساله ابراز می کند که روزی به دلیل جنون، زمین را به خون آغشته خواهد کرد. اما برخلاف تمام انتظارات، او می پذیرد...

بازیگران انیمه بانوی اشراف زاده بازگشته تا به امپراتور اژدها حمله کند

کیکونوسوکه  تویا

کیکونوسوکه تویا صداپیشه ی Hadis Teos Rave / ...

تاتسومارو تاچیبانا

تاتسومارو تاچیبانا صداپیشه ی زیک

شونیچی توکی

شونیچی توکی صداپیشه ی جرارد

شیوری ایزاوا

شیوری ایزاوا صداپیشه ی ریو

ماری هینو

ماری هینو صداپیشه ی کامیلا

یوکا  نوکوی

یوکا نوکوی صداپیشه ی کره


عوامل انیمه بانوی اشراف زاده بازگشته تا به امپراتور اژدها حمله کند
کنتارو سوزوکی

کنتارو سوزوکی

کارگردان
آتسوشی فوجیشیرو

آتسوشی فوجیشیرو

تهیه کننده
آتسو ایشینو

آتسو ایشینو

نویسنده
شوهی موتسوکی

شوهی موتسوکی

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
چهارشنبه 18 مهر 1403
کشور مبدا
ژاپن
زبان
ژاپنی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.