آهنگ دو نفره
آهنگ دو نفره

فیلم آهنگ دو نفره 1399

7/10

2 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

2.3/10

138 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم آهنگ دو نفره

داستان این فیلم درباره زندگی دو جوان به نام های پاشا و ایلیا است. ایلیا یک خواننده از سطح مرفه جامعه است و پاشا کسی است که گیر خانواده‌ای افتاده است که از طریق کتاب قانون باج می‌گیرند و اخاذی می‌کنند. او همچنین دارای استعداد تقلید صدا است. ایلیا ناگهان دچار مشکل حنجره می شود و قادر به برگزاری کنسرت نیست. در این شرایط او از پاشا کمک می گیرد.

تریلر رسمی فیلم آهنگ دو نفره

تریلر رسمی فیلم آهنگ دو نفره

بازیگران فیلم آهنگ دو نفره

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر در نقش پاشا

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین در نقش ایلیا

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در نقش الیکا

هادی کاظمی

هادی کاظمی در نقش صمصامی

شیرین آقاکاشی

شیرین آقاکاشی

علی  برقی

علی برقی در نقش خدمتکار پدر گلاویژ

علیرضا  استادی

علیرضا استادی در نقش طغرل

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی در نقش سامی

جواد زیتونی

جواد زیتونی

سهی‌بانو  ذوالقدر

سهی‌بانو ذوالقدر

النا  حیدری

النا حیدری


عوامل فیلم آهنگ دو نفره
آرزو  ارزانش

آرزو ارزانش

کارگردان
جواد  نوروزبیگی

جواد نوروزبیگی

تهیه کننده
مصطفی  زندی

مصطفی زندی

نویسنده
فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

خواننده

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
چهارشنبه 30 فروردین 1402
کشور مبدا
ایران
زبان
فارسی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.